Logo Images Logo Pictures Funny Pics
Logo Images at ImageHousing.com

New way to the BANK...

!!!Online Banking, the latest technology for BANK!!!

Wednesday, September 15, 2010

Faedah online banking


height="28" width="335">



Hari ini ketika internet menjadi lebih dan lebih umum digunakan, banyak jenis usaha atau bisa dijumpai di internet. Namun, perbankan online masih belum banyak digunakan oleh masyarakat. Melalui penjelasan ini kita bisa melihat sisi baik dari perbankan online.

Pertama, perbankan online nyaman. Hal ini membolehkan anda untuk melakukan transaksi, membayar bil dan cek baki kapan saja. Bank hampir tidak pernah tutup kerana sebagai diakses sebagai komputer PC atau laptop. Di mana pun anda berada di negara atau di dunia, anda boleh melawat bank online anda dan menangani masalah-masalah wang. Anda juga boleh menjadualkan untuk membayar beberapa penerima bayaran dahulu. Bank anda secara automatik akan menghantar bayaran atas nama anda dalam jumlah dan pada tarikh yang anda tetapkan.

Kedua, perbankan online dengan cepat, cekap dan berkesan. Melalui internet, transaksi biasanya dilakukan dan dilaksanakan di peringkat yang lebih cepat daripada menggunakan ATM. Selain itu, bank online memberikan anda kemampuan untuk mengendalikan beberapa akaun bank dari satu halaman. Sebahagian besar halaman perbankan yang serasi dengan program seperti Quicken dan Microsoft Money, sehingga mereka lebih berkesan membolehkan pengurusan aset.

No comments:

Post a Comment